Londra'da Enerji Dönüşümü Diyaloğu Toplantısı Gerçekleşti
Enerji dönüşümü üzerine tartışmalarLondra’da gerçekleştirilen Enerji Dönüşümü Diyaloğu İkinci Toplantısı, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Uluslararası Enerji Ajansı Başkanı Fatih...
Enerji dönüşümü üzerine tartışmalar
Londra’da gerçekleştirilen Enerji Dönüşümü Diyaloğu İkinci Toplantısı, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Uluslararası Enerji Ajansı Başkanı Fatih Birol ve sektör temsilcilerinin katılımıyla yapıldı. Toplantıda, enerji dönüşümünün geleceği ele alındı.
Elektrifikasyonun önemi
Toplantıda, enerji dönüşümünün merkezine elektrifikasyonun yerleştirildiği vurgulandı. Elektrifikasyonun, finansman, yenilenebilir enerji ve şebeke yatırımları ile şehirlerin dönüşümü ile birlikte düşünülmesi gerektiği ifade edildi.
2035 hedefi ve vizyon
COP31 Başkanlığı tarafından açıklanan “2035’e kadar yüzde 35” hedefinin, yalnızca teknik bir oran değil, aynı zamanda enerji güvenliği ve temiz üretimi kapsayan bir dönüşüm vizyonu olduğu belirtildi.
Türkiye'nin katkıları
Türkiye’nin, şehircilik, afet yönetimi ve yenilenebilir enerji gibi alanlardaki tecrübelerini COP31 sürecine dahil edeceği kaydedildi. Bu süreçte, sanayi dönüşümü ve dirençli altyapı konularına da vurgu yapıldı.
Sektör temsilcileriyle iş birliği
Toplantıda, enerji dönüşümünün sağlanması için sektör temsilcileriyle iş birliğinin önemine dikkat çekildi. Enerji dönüşümünün olumlu sonuçları için ortak akıl oluşturulması gerektiği ifade edildi.
Londra’da gerçekleştirilen Enerji Dönüşümü Diyaloğu İkinci Toplantısı, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Uluslararası Enerji Ajansı Başkanı Fatih Birol ve sektör temsilcilerinin katılımıyla yapıldı. Toplantıda, enerji dönüşümünün geleceği ele alındı.
Elektrifikasyonun önemi
Toplantıda, enerji dönüşümünün merkezine elektrifikasyonun yerleştirildiği vurgulandı. Elektrifikasyonun, finansman, yenilenebilir enerji ve şebeke yatırımları ile şehirlerin dönüşümü ile birlikte düşünülmesi gerektiği ifade edildi.
2035 hedefi ve vizyon
COP31 Başkanlığı tarafından açıklanan “2035’e kadar yüzde 35” hedefinin, yalnızca teknik bir oran değil, aynı zamanda enerji güvenliği ve temiz üretimi kapsayan bir dönüşüm vizyonu olduğu belirtildi.
Türkiye'nin katkıları
Türkiye’nin, şehircilik, afet yönetimi ve yenilenebilir enerji gibi alanlardaki tecrübelerini COP31 sürecine dahil edeceği kaydedildi. Bu süreçte, sanayi dönüşümü ve dirençli altyapı konularına da vurgu yapıldı.
Sektör temsilcileriyle iş birliği
Toplantıda, enerji dönüşümünün sağlanması için sektör temsilcileriyle iş birliğinin önemine dikkat çekildi. Enerji dönüşümünün olumlu sonuçları için ortak akıl oluşturulması gerektiği ifade edildi.
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!